Informacje o liczbie transportów oczekujących lub odbierających paliwo w danym obiekcie, baza danych o kierowcach i pojazdach przewoźnika czy informacje o aktualnie realizowanych transportach – wszystko w trybie online – to tylko niektóre możliwości Portalu Przewoźnika PERN, który spółka wdrożyła, by przyspieszyć i usprawnić obsługę kierowców realizujących odbiory paliw. To kolejne rozwiązanie związane z modernizacją baz paliw, którego celem jest budowanie dobrych i długofalowych relacji z odbiorcami paliw. Z Portalu korzysta już ponad 100 przewoźników.
Prowadzimy intensywne prace, których celem jest budowa długofalowych relacji z naszymi Klientami. Jest to m.in. możliwe dzięki modernizacji baz paliw, dzięki czemu skracamy czas obsługi kierowców i oferujemy nowe usługi. Teraz wprowadzamy także rozwiązania, które dają przewoźnikom możliwość łatwego zarządzania swoim biznesem w zakresie relacji z PERN – podkreśla Rafał Miland, wiceprezes PERN.
Portal wspiera proces odbioru paliw
W ostatnich latach radykalnie wzrosły wydania paliw z naszych baz. Wzrost ten w sposób skumulowany odczuł Dział Obsługi Klienta, który współpracuje z bazami i wszystkimi kontrahentami zaangażowanymi w proces wydań na transport samochodowy. Od wielu lat wraz z Pionem IT rozwijamy narzędzia informatyczne i komunikację B2B, dzięki czemu wymiana informacji z naszymi klientami jest w maksymalnym stopniu zautomatyzowana – podkreśla Tomasz Domański, kierownik Działu Obsługi Klienta PERN.