PERN uruchamia dla swoich Klientów, właścicieli produktów przechowywanych w bazach paliw Spółki, nowy system do zarządzania zapasami – Portal Klienta. To już kolejne rozwiązanie, które ułatwia i przyspiesza procesy po stronie partnerów spółki. Koncepcja biznesowa projektu została przygotowana przez pracowników PERN.
Naszym podstawowym kanałem komunikacji z klientami są interfejsy B2B oraz automatycznie generowane zestawienia przekazywane naszym kontrahentom. Portal Klienta to aplikacja www, która umożliwia Klientom dostęp do najważniejszych informacji online, w dowolnym czasie i miejscu. Ponadto jest doskonałym uzupełnieniem komunikacji elektronicznej. Jestem przekonany, że nowoczesna szata graficzna i najnowsze rozwiązania informatyczne przypadną do gustu użytkownikom – podkreślił Piotr Mundzik, kierownik działu rozwoju systemów IT.
Portal Klienta to całkowicie nowy system, zaprojektowany przez pracowników PERN. Aplikacja, oprócz dotychczasowych funkcjonalności dostępnych wcześniej w aplikacji eDyspozycja, jak podgląd online do informacji o aktualnych stanach zapasów, czy możliwość składania zleceń wydania na transport samochodowy, zawiera również szereg nowości, które pomagają w bieżącym zarządzaniu produktem składowanym w bazach paliw PERN – dodał Tomasz Domański, kierownik działu obsługi klienta.