Kierowcy odbierający paliwo z baz PERN będą mogli rejestrować swój wjazd na teren spółki poprzez mobilną aplikację eKiosk. Tym samym nie będzie już konieczności odprawy w punktach stacjonarnych, co znacznie przyspieszy i ułatwi pracę kierowców. To kolejne rozwiązanie, które digitalizuje relacje z Partnerami PERN.
Aplikacja umożliwia kierowcy nie tylko wgląd w przygotowane dla niego dyspozycje, czy podgląd aktualnej sytuacji w bazach paliw. eKiosk to również możliwość rezerwacji godziny odbioru i przygotowania biletu wjazdowego. Oznacza to, że wjazd na teren bazy będzie możliwy z pominięciem stacjonarnych, multimedialnych kiosków rejestrujących przybycie kierowcy. Całość operacji związanych z przygotowaniem danych do nalewu kierowca będzie mógł wykonać w telefonie, bez wysiadania z kabiny – podkreśla Tomasz Domański, kierownik działu obsługi klienta.